Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bestelling en account
Hoe werkt het ‘afhalen bij winkelier’?
Op het moment dat u uw bestelling wilt afhalen bij de winkelier, moet u wachten op de mail waarin staat dat het product klaar ligt om af te halen. Daarna zal de winkelier u zo snel mogelijk een mailtje sturen met daarin afhaaldagen en tijden erin, hiervoor dient u een dag met tijdstip uit te kiezen. Zodra u akkoord gaat met een van de mogelijkheden, dient u dit aan te geven. Indien u deze afspraak niet kunt nakomen, mail de winkelier ([email protected]) en dan wordt er zo snel mogelijk een nieuwe afspraak gemaakt.
Kan ik een bestelling gratis retourneren?
De bestelling kan retour gestuurd worden, dan mailt u naar [email protected]. U dient de reden van retour aan te geven. Als u niet tevreden bent, met het product proberen we het samen op te lossen. Als uw product defect aangekomen is door de verzending, dient u dit met een foto te bewijzen en lossen we het samen op. Alle artikelen die teruggestuurd worden, dienen onbeschadigd, ongedragen en in originele verpakking te zijn. Het geld voor het terugsturen betaald u zelf. Kijk voor meer informatie in de ‘algemene voorwaarden’.
Ik heb een account, maar weet mijn wachtwoord niet meer
U kunt op verschillende manieren een nieuw wachtwoord aanvragen. In de Footer (balk helemaal onderaan de Home pagina) (op de laptopversie) links: 'pagina's' en daar rechts van een kolom met ‘mijn account’, onder het ‘mijn account’ staat ‘mijn login’, klik hierop. Op deze pagina kunt u uw nieuwe wachtwoord aanvragen.
Ik heb een account en wil mijn adres wijzigen. Hoe werkt dat?
Log in op uw account. Scroll naar onder op de home pagina. Daar staat onderaan 'mijn account'. Daaronder staat 'mijn login'. Je bent ingelogd op je account. Rechtboven aan de homepagina staat 'ingelogd als... (je naam)'. Als je daarop klikt staat er in een klein menu 'mijn gegevens'. Verander uw gegevens en klik onderaan de pagina op 'bewaren'.
Cadeaubonnen en kortingscodes
Waar kan ik een cadeaubon kopen?
U kunt een cadeaubon kopen, op afspraak bij de winkelier aan de deur. Mail voor een afspraak naar [email protected]. U kunt ook een cadeaubon kopen via de webshop. Deze kunt u ophalen op afspraak of laten thuisbezorgen voor €1,-.
Welke bedragen kan ik kiezen voor de bon?
U kunt cadeaubonnen kopen/inwisselen ter waarde van €5,- / €7,50 / €10,00 / €12,50 en €15,-.
Hoe kan ik de bon inwisselen?
Als u een cadeaubon heeft gekregen, kunt u het nummer (linksonder) op de bon gebruiken, vul dit nummer in. Dit nummer kunt u invullen in het onderdeel ‘winkelwagen’. Halverwege de winkelwagen staat een invulveld waar ‘kortingscode’ staat. Vul de het nummer van de bon, daar hier in. Werkt de code van uw bon niet? Stuur dan een mail naar [email protected] of vul het ‘contactformulier’ in, met een foto van de bon erbij.
Wat is de geldigheid van de cadeaubon?
Op de cadeaubonnen zijn geen verloopdatums. U kunt de bon ten alle tijden inwisselen. De bon kan ingewisseld worden voor de artikelen op de site. De bon kan niet ingewisseld worden voor geld. De bon is geldig op alle artikelen in de webshop (ook op de actieartikelen). Let op dat het bestelbedrag hoog genoeg is, om de cadeaubon in te wisselen. U kunt de cadeaubon niet splitsen in delen. De cadeaubon kan niet ingewisseld worden voor de verzendkosten.
Waar moet ik op letten bij een cadeaubon?
De cadeaubonnen hebben een bestedingswaarde. Deze moet u minimaal uitgeven aan artikelen in de webshop. De verzendkosten tellen niet mee. Het bedrag van de cadeaubon kan niet in delen gesplitst worden. Let bij het invullen van de kortingscode op de volgende aspecten: Hoofdletters/kleine letters, het verschil tussen een 0 en een o en de (lees)tekens.
Hoe werkt een kortingscode?
Als u een kortingscode heeft gekregen, moet u letten op de voorwaarden hiervan. Kunt u uw kortingscode gebruiken, vul deze code dan in. Deze kortingscode kunt u invullen in het onderdeel ‘winkelwagen’. Onderaan de kostberekening staat een invulveld waar ‘kortingscode’ staat. Vul de code hier in. Bent u van mening dat uw code wel geldig is, terwijl de code niet toegepast is, stuur dan een mail naar [email protected] of vul het ‘contactformulier’ in.
Waar moet ik op letten bij een kortingscode?
Let goed op dat u de voorwaarden van de kortingscode leest. Er zijn codes waar een minimum besteedbedrag of een minimum aantal producten voor nodig is. Ook zijn er kortingscodes die maar een bepaalde periode geldig zijn. Let bij het invullen van de kortingscode op de volgende aspecten: Hoofdletters/kleine letters, het verschil tussen een 0 en een o en de (lees)tekens.
Kan ik meer codes tegelijk gebruiken of gebruiken met sale artikelen?
Per bestelling kan er maar één kortingscode gebruikt worden. Alle kortingscodes werken ook op sale producten, tenzij anders vermeld.
Wat gebeurt er met mijn kortingsbedrag als ik mijn bestelling retourneer?
Als u de bestelling terugstuurt, krijgt u de geldwaarde van de kortingscode niet terug.
Strikken
Kan ik een strik samenstellen, zonder toplaag (zonder extra afbeelding)?
Dat kan zeker. Bij toplaag moet je dan selecteren: ‘geen toplaag’.
Voor wie zijn de strikken geschikt?
De strikken met krokodillenclip zijn geschikt voor peuters en kleuters. Let op: uw kind/het kind moet wel voldoende haar hebben om de clip in vast te maken.
Hoe groot is de clip van een strik en de strik in zijn geheel?
De clip is 4 tot 4,5 cm. De strik in zijn geheel is ongeveer 7 of 9 cm.
Een van de kant-en-klare strikken op de site is uitverkocht, komt deze nog op voorraad?
In principe is er van iedere kant-en-klare strik maar 1. Als u die strik exact wil hebben, kunt u de strik zelf samenstellen, zoals die kant-en-klare strik ook in elkaar zit. Zitten de stoffen die u wenst hier ook niet meer bij, vul dan het contactformulier in of stuur een mail. We proberen dan de strik zoveel mogelijk op de voorbeeldstrik te laten lijken. Dit geldt ook voor de haarbanden/diademen.
Een stuk stof voor een van de 3 lagen is uitverkocht, komt deze nog op voorraad?
In principe komen de stoffen niet meer opnieuw op voorraad. Er zijn basisstoffen die altijd wel te verkrijgen zijn, maar de meeste stoffen zijn niet exact hetzelfde te verkrijgen. Deze stoffen zullen ook van de site verdwijnen en er komen nieuwe voor in de plaats.
Ik wil een toplaag, die niet op de site te verkrijgen is.
Een toplaag die niet op de site verkrijgbaar is, heeft de winkelier niet. Als u een bepaalde toplaag zou wensen kunt u mailen naar [email protected] of het ‘contactformulier’ invullen. De winkelier laat u dan weten of deze toekomstig wellicht verkrijgbaar is.
Haarbanden en diademen
Voor wie zijn de elastische haarbanden geschikt?
De elastische haarbanden met strik zijn geschikt voor baby's en peuters.
Voor wie zijn de diademen geschrikt?
De diademen met strik zijn geschikt voor kleuters en schoolkinderen.
De kleur haarband of diadeem die ik wil bestellen is niet meer voorradig.
De kleuren haarbanden en diademen zijn in principe uiteindelijk weer voorradig. Wanneer dit zal zijn, is niet op voorhand te zeggen. Zijn er kleuren die neer meer te verkrijgen zijn, dan zullen deze ook van de site worden afgehaald.
Van welk materiaal zijn de diademen?
De diademen zijn van plastic met daar omheen een stoffen laag in kleur.
Goede doel
Wat is de ziekte van Duchenne?
Dit is een ernstige spierziekte, waar kinderen op jonge leeftijd al mee geconfronteerd worden. De eerste signalen zijn rond het vierde levensjaar. Meer informatie staat onder het kopje: ‘het goede doel’.
Waarom is Duchenne Heroes het goede doel?
Zelf ben ik al jaren bekend met kinderen/jongeren en jongvolwassenen met de ziekte van Duchenne. Daarom dit doel. Door al het sponsorgeld van de afgelopen jaren, is het onderzoekers al gelukt om de levensverwachting met ongeveer 5 jaar te verlengen. Maar het neemt niet weg, dat er met meer geld voor onderzoek, in de toekomst meer mogelijk is.
Hoeveel geld gaat er naar het goede doel?
Van ieder artikel dat verkocht is, gaat er €0,50 naar Duchenne Heroes. Dus koopt u 4 artikelen, dan gaat daarvan in totaal €2,00 naar Duchenne Heroes.
Wanneer gaat mijn geld naar het goede doel?
Het is voor de organisatie van het goede doel niet overzichtelijk als letterlijk iedere €0,50 apart overgemaakt is. Daarom maakt de winkelier iedere keer geld over ,als er €10,00 is opgehaald voor het goede doel. Op de pagina 'GOED DOEL' komt een bericht te staan als er geld gestort is bij het goede doel.
Corona
Kan ik gebruik maken van Click en Collect?
De artikelen die u wilt bestellen, kunt u afhalen. Als u naar uw 'winkelmandje' gaat, staat er onderaan het overzicht 'verzendmethode kiezen'. Als u daarop klikt, kunt u kiezen voor 'betalen via factuur' of 'vooraf overmaken', vervolgens kunt u dan kiezen voor 'afhalen bij winkelier'. Zo betaald u veilig, zonder de winkelier aan te raken. De winkelier geeft uw bestelling af, zonder direct contact.
Wat zijn de levertijden tijdens corona?
Onderaan de pagina van ieder artikel staat de verwachtte levertijd gemeld. Deze levertijd is wat ruimer in verband met de drukte bij de pakketdiensten. In veel gevallen, is uw product sneller onderweg naar u, dan de verwachtte levertijd. Toch moet u er rekening mee houden, dat een product langer onderweg kan zijn dan de verwachtte levertijd. Dan zullen u op de hoogte houden van de stand van zaken.
Kan mijn artikel/bestelling besmet zijn?
Een artikel wordt niet eerder aangeraakt dan dat de basishygiëne regels toegepast zijn (handen wassen en ontsmetten). Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat bestelde artikelen besmet zijn. De WHO heeft verklaard dat pakketjes die door de koerier worden bezorgd geen risico meebrengen voor de klanten.